پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۴۸ ق.ظ

خود شهید پنداری مزمن

از چند روز قبل از شبی که میخواستیم واسه بررسی یه موضوع اجتماعی بریم تحقیق میدانی، جَو گرفته بود که بشینم وصیت نامه بنویسم

خدارو چه دیدی یه وقت فرجی شد یکی هم پیدا شد یه چاقو به شاهرگ ما زد

خلاصه یه فایل ورد روی صفحه درست کردم با عنوان وصیت نامه که یادم باشه

اما فرصت نشد تااااااااااشب عملیات...

قبلش سر شام با یکی از نزدیک ترین دوستام صحبت کردم و یه سری وصایا و روشنگری هایی رو بهش گفتم که اگه برنگشتم انجام بده.

موقع رفتن خودمم باورم شده بود.وضو و آیت الکرسی و...

غافل از اینکه شهادت لیاقت میخواد.مقدمات داره.مؤخرات داره.

امشب نشستم مستند دعوت رو دیدم که بمناسبت چهلم شهید علی خلیلی(شهید امر به معروف و نهی از منکر) از شبکه قرآن پخش شده.

هیچی دیگه تازه فهمیدم زهی خیال باطل.ما کجا و اون کجا.ما انقدر گناه داریم که اگه بزنن هم یا قطع نخاع میشیم یا خودمون رو یجای ضارب یا مزاحم میگرن.

آخه 12 شب.....(ولش کن اشاعه میشه یاد میگیرید)

میخواستم وصیت نامه ی خالی رو shift+delete کنم،اما برای اینکه عریضه خالی نمونه گفتم بدهی هام رو توش بنویسم که حداقل اگه مردیم مردم بدبخت نشن.وجودمون که خیلی خیری نداشت.


برچسب ها:امر به معروف و نهی از منکر،پیام مهربانی،وصیت نامه شهید امر به معروف

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۲
علیرضا ن

نظرات  (۱۱)

امام جواد(ع) :
سه چیز است که در اثر آن، بنده به مقام رضوان الهی می رسد :
استغفار فراوان، فروتنی و زیاد صدقه دادن .
«تولد امام جواد (ع) برشما مبارک باد»
یارب الجواد بحق الجواد اشف صدر الجواد بظهورالحجه
وبتون خیلی خوب و تاثیر گذاره ب ماهم سربزن
سلام...

با دانلود قسمت 47 مستند ظهور (انسان کامل)به روز هستم ...

لطفا سری به وبلاگ من بزنید و این مستند رو حتما ببینید...

منتظرم...یا علی
به احترام آزادی یک دقیقه سکوت کردیم، اما خوابمان برد.

آپم و منتظر حضورتون ...
سلام . جالب بود.
وب زیبا و جالبی داری
لطفا به وبگاه من بیا و در مورد مطالب اون نظر خودت رو ارسال کن
با سپاس

پاسخ:
پاسخ:
واقعاً؟!
یه همسنگری داریم گمنام
میگفت از اول سال 8-9 مجلس برا شهدا کار کردهو و طلبیدنش ... دفعه بعد میشه حضوری بطلبنش؟!!!!!
خیلی جالب گفت...
له شدم...
سلام
همین که نیت خیر داشتید خیلی خوبه. بهتر از اینه که آدم همش تو فکر خلاف و گناه باشه!
ولی شهید شدن تنها راه نیست. باید "ماند" و کاری کرد.

پاسخ:
پاسخ: ماند اما کاری کرد
سلام. خخخخخ....چه بامزه!
با سلام!
وفات حامی پیامبر(ص) پدر امیر المؤمنین(ع)، حضرت ابوطالب را تسلیت عرض می نماییم.
یا زهرا(س).
ای شاه سوار ملک هستی
سلطان خرد به چیره دستی
ای ختم پیمبران مرسل
حلوای پسین و ملح اول
سر خیل تویی و جمله خیلند
مقصود تویی همه طفیلند
بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد

- – - – - – - – - – - – - – - – - – -
۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۵ فاطمه زهرا
سلام ممنون که سرزدید
باافتخارلینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی