پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۳۹ ب.ظ

غیرت غلط!

شب تاسوعا 92جلوی امامزاده ایستاده بودیم داشتیم با چند تا از آشناها صحبت میکردیم که ناگهان به محمد گفتم:اون دو تا دختر خانوم رو میبینی ته خیابون دارن میرن.گمشون نکن تا من بیام.

 

محمد آقا هم که از طلاب بزرگوار هستند با مخالفت به من گفت چرا آخه نمیشه که ما راه بیفتیم دنبال اونا .

حق داشت آخه خیلی شلوغ بود خیابون.گفتم اون سه تا پسر رو میبینی کمی اونطرف تر؟اونا ایجاد مزاحمت دارند.

اینو که فهمید رفت و منم دقایقی بعد راه افتادم.

خلاصه که توی راه دوتا از اون پسرا نمیدونم چرا ولی فرار کرده بودند اما محمد موفق شده بود چند دقیقه ای با یکیشون اختلاط کنه که زنگ زد و منم بهشون ملحق شدم

گوشه ی میدون ایستاده بودند رسیدم و سلام و پرسیدم چیشده که محمد گفت این همون پسره که دنبال اون دخترا انداخته بود میگه نامزدمه هی قسم میخوره

پسره که الان اسمو فامیلش یادم رفته فوری پرید وسط حرفشو باز شروع کرد به قسم و آیه آوردن که مانعش شدم.

گفتم اگه نامزدته برو پیشش پس چرا دنبالش کردی؟اون دوتای دیگه کی بودن؟

خلاصه کمی باهاش حرف زدیم و یه کم مشاوره ازدواج و ... که زنگ زد به مادرش با مادرش هم صحبت کردم گفتم خانوم اگه میخواد خب شرایط رو فراهم کنید دیگه اینطوری که این بچه ضربه مبخوره و ...

خلاصه با خوبی و خوشی راهیش کردیم رفت.یجورایی با هم دوست شدیم.


 برچسب ها:امر به معروف و نهی از منکر،پیام مهربانی

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۲
علیرضا ن

نظرات  (۸)

۲۲ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۵۸ ازاده(راز موعود)
خداقوت
ممنون از اینکه با نظراتتون وب بندرو منور کردین!!!!
سلام قابل استفاده ومفید بود.
خدا قوت
ممنون از اینکه به .بلاگ مفشو سرزدین
واقعاٌ وبلاگ جالب و بسیار آموزنده ای داری من که از خوندن این مطالب هیچوقت خسته نمیشم، راستی ممنون که نظر دادی.http://www.blogfa.com/cmt/images/1.gif
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۵۴ حجاب را دوست دارم
خداهم‘بزرگ’است هم“تنها”.


ولی معلوم نیست که:


بخاطر“بزرگ” بودنش“‘تنهاست”‘


یا


بخاطر”تنها"بودنش “‘بزرگ”‘.
سلام ...من لینکتون کردم ...
خوشحال میشم منو هم لینک کنید ...
ممنون به منم سر بزنید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی