پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۲۴ ق.ظ

مانکن های...!

وقتی با محمد از مسجد دراومدیم و راهی خونه شدیم،موقع رد شدن از جلوی یه مغازه لباس زنانه فروشی که عصر عاشورا باز بود؛چشمم به ویترینش افتاد...

 

فارغ از بقیه مانکن هاش،یکیشون گویا گرمش بوده و...

مانکن سک

بعد از مشورت کوتاهی با محمد صاحب مغازه رو صدا زدم اومد بیرون سلام گرمی کردیم و گفتم این مانکنه چرا اینطوریه؟

گفت چشه مگه؟

گفتم لباساش ناجوره

گفت کجاش ناجوره؟!

گفتم شما خودت نمیبینی؟حتماً من باید بگم ....هاش بیرونه

گفت ای بابا اینو بهش خوردن اونطوری شده!حالا یه ذره سینه ی اون بیرونه به کجا برمیخوره؟الان میرم میپوشونمش

گفتم شما خودتونو نگاه نکن که.بعضیا هستند با همین تحریک میشن بعد میرن دنبال بیشترش و بعد به گناه میفتن و اونموقع به شماهم ربط پیدا میکنه و ...

خلاصه یادم نیست سر یک سری مسائل به همراه محمد باهاش صحبت کردیم و دوست شدیم و جداشدیم و به راهمون ادامه دادیم و بعدش اون جریان افتادن فلشم تو آب و معرکه و ...


 برچسب ها:امر به معروف و نهی از منکر،پیام مهربانی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۱
علیرضا ن

نظرات  (۱۴)

سلام
موفق باشی
توی جامعه ی امروز اونقد خطا هست که اگه آدم بخواد تذکر بده خودش ناراحتی اعصاب می گیره ... خیلیا هم که مسخره می کنین آدمو
امیدوارم خسته نشین ازینکارتون ...
این مطلبتون درست بودواقعابعضی ازفروشنده هارعایت نمیکنن
سلام دوست عزیز ،مطالبتون جالبه,,,,,

منتظر حضور و نظرات شما در وب خود خواهیم بود
آره خب . اما باید آدم حسابی دلش گنده باشه .
به هر حال ممنون
gamonam shma amre b marofo b onvane shoghleton paziroftid..movafagh bashi vali y pishnahad:kheyli jedi nagir in nahanjariha hanjaray jame shodan bayadi nis vali behtare ba taádol raftar kard.

پاسخ:
پاسخ: سلام.
شغل که نیست وظیفه ی همه ست اما خب همیشه بعضیا و اینبار خیلیا وظیفه شون رو فراموش میکنند یا بهش اهمیت نمیدند.این حرف من نیست.حرف قرآنه.
اگه جدی نگیریم خیلی ناهنجاری های دیگه خودشون رو توی هنجارها جا میدن و دودش توی چشم ما و بچه هامون میره.
ما همیشه سعی کردیم متعادل باشیم.
ممنونم ازتون شما هم موفق باشید
دل داده ام بر باد، بر هرچه باداباد
مجنون تر از لیلى،شیرین تر از فرهاد

اى عشق از آتش، اصل و نسب دارى
از تیره ی دودى، ازدودمانِ باد

آب از تو طوفان شد، خاک از تو خاکستر
از بوى تو آتش، در جانِباد افتاد

هر قصرِ بى شیرین، چون بیستون ویران
هر کوهِ بى فرهاد، کاهى به دست باد

هفتاد پشتِ ما، از نسل غم بودند
ارثِ پدر ما را، اندوه مادر زاد

از خاکِ ما در باد، بوى تو مى آید
تنها تو مى مانى، ما مى رویم از یاد

برچسب‌ها: قیصر امین پور .
ama b nazar mirese tadoli nis. Mn b pishnahadam momaresat mikonam...behtare dar in vaz zarebin b das nagirim v b nazaram khoda razi b narahati asabe ma nist...

پاسخ:
پاسخ: ما ذره بین دست نگرفتیم خانم.فقط در حد خودمون و اتفاقی هست.یعنی دنبالش نیستیم.اتفاق میفته ولی خب ما اهمیت میدیم.اما از موارد ریشه ای هم غافل نیستیم.
پیشنهاد شما چیه؟اینکه دست روی دست بذاریم تا وضع بدتر از اینی که هست بشه؟
نمیدونم شاید تعادل از نظر شما این معنارو میده
mn vebetono khondam va bardashtam in bod k shoma donbale in mavaredin va zire zarebin bordin,,v inke shoma mikhaid formalite va serfan vazifaro anjam bedin,masalan khode mn hichvaght b kasike az khomari dard azab ghose ya hata y aramnshe talghini sigar mikeshe nmigam nakesh janam dandonat kharab mishe..he

پاسخ:
پاسخ: همونطور که اشاره کردم ما به موارد ریشه ای و روانشناسی و تاثیر کارمون هم توجه میکنیم.
اما اینکه من توی چندلحظه ی کوتاه و دوستانه که به ذهنم رسیده و یه مورد گذری هست چی میتونم بگم؟
آیا میتونم بشینم کل فلسفه اینکه چرا سیگار کشیدن خوب نیست و جایگزین های ممکنه ی اونرو توضیح بدم؟
نه.پس ساده ترین راه رو انتخاب میکنم که اگه مداوم باشه قطعا موثره
ضمنا اینا توجیهی برای سیگار کشیدن نیست.
اصلا چرا من باید به ینفر بگم سیگار نکش؟چه نفعی برای من داره؟
گذشته از این که ممکنه نفع هایی برای من داشته باشه یا منو از ضررهایی مثل دودسیگار به دور کنه و این حقه منه که هوای سالم تنفس کنم؛دلیل اصلی و اینکه اصلا منو جذب میکنه دوست داشتنه.محبته.سخته که ببینم یه جوون هم سن و سال خودم داره خودش رو و آینده ش رو تباه میکنه.حالا سیگار باشه مواد باشه رابطه نامشروع یا هرچیزه دیگه ای که عاقبت نامناسب اونها اثبات شده ست.ممنونم از اظهارنظرهای باارزشتون
به یکی میگی، گوش میکنه
به یکی میگی، مسخره میکنه
امر به معروف و نهی از منکر خوبه،ولی باید طرفتو بشناسی و بدونی چطور بگی تا بپذیره
موفق باشی
کاش همه این احساس مسئولیت روداشتن ونسبت بهش بی توجه نبودن!! یاعلی
اووووه بابا پاستوریزه
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۰ امر به معروف و نهی از منکر
بله منم قبول دارم.
ممنون از حضورتون.
موفق باشید.
یا زهرا(س).
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۷ پیام مهربانی
احسنت...........

هرچی میخونم انگیزه بیشتری پیدا میکنم همه پست ها رو بخونم.

پاسخ:
پاسخ:
لطف دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی