پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۲۵ ق.ظ

سیگار و جوان

چند لحظه ای توی ایستگاه اتوبوس منتظر جواد شدم.

 

از اونجایی که به بوی سیگار حساسم،جوانی که اون گوشه نشسته بود  و سیگار میکشید توجهم رو جلب کرد در همین حین خانواده ای از کنارم رد شد که اون رو دیده بودند و سرزنش میکردند.

جوان سیگاری

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون معطلی سمتش رفتم و بالبخند دوستانه ای گفتم آخه حیف نیست اینو میکشی؟

گفت نه بابا.اینو نکشیم باید از روزگار بکشیم.

گفتم از روزگار بکشی بهتره از اینه که.حداقل بدنت ریه هات سالم میمونه.مگه ما از روزگار نمیکشیم؟

گفت الان خدمتم بعد خدمت میذارم کنار

یکم حرفای حاشیه ای زدم تا جواد هم اضافه شد.

دندونات  خراب میشه.سیاه میشی.س فردا زن هم بهت نمیدنا

جواد هم یه سری حرفای تخصصی اندر مزمت سیگار و آثارش زد و خداحافظی کردیم و رفتیم.

امید است جرقه ای باشد و مفید فایده واقع شود۱۳۹۲/۱۲/۱۵


 برچسب ها:امر به معروف و نهی از منکر،پیام مهربانی،تذکر لسانی دوستانه

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۸
علیرضا ن

نظرات  (۲)

۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۴۶ ی استکان چای
امیدوارم مفید واقع شه ..
خووو منم یه روز به یه اقا پسر خوشگل که سیگار میکشید گفتم چرا سیگارمیکشی وخلاصه یکم براش حرف زدم اخرش شماره میده میگه جوجو زنگ بزن بحرفیم خووو من اگه بخوام امر به معروف کنم که باید باش دوس بشم الان تکلیف من چیست

پاسخ:
پاسخ:
شما اجالتاً پسرارو نهی از منکر نکن چون خودش باعث منکر میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی