پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۷:۰۰ ق.ظ

جوک های خیلی...

یه روز یه ترکه...

اسمش ستارخان بود.تفنگ دستش می گیره میاد به پایتخت تا کشور رو از استبداد نجات بده به خاطر من و تو...


ستار خان+جک ترکی

یه روز یه لره...

اسمش آریو برزن بود .   با لشکر کمی که داشت رفت به جنگ اسکندر وقتی همه سربازاش کشته شدند باز هم تک نفره جنگید تا برای ایران بمیره ...

آریو برزن+جک لری

یه روز یه رشتیه...

اسمش میرزا کوچک خان جنگلی بود .به خاطر غیرتش به وطن با دوستاش رفت به جنگ شوروی تا به ناموس من و تو توهین نشه ...

میرزا کوچک خان+جک رشتی

یه روز یه اصفهانیه...

اسمش شاه عباس بود.دید پرتغالی ها دارن تو کشورش قلعه میسازند رفت با هاشون جنگید تا ذره ای از خاک ایران کم نشه ...

شاه عباس+جک اصفهانی

یه روز یه عربه...

اسمش دریا قلی بود.با این که خیلی مغرور بود بخاطر وطنش غرورشو زیر پاش گذاشت و واسه کشورش جونشو فدا کرد
جک عربی

یه روز یه قزوینیه...

اسمش عباس بابایی بود. دید عراق به خاک کشور وارد شده به خاطر این که به من و تو سخت نگذره رفت به جنگ و کشته شد ...

عباس بابایی+جک قزوینی

آره دوستان.یه روز ما همه با هم متحد و یک دل بودیم.تا این که یه عده رمز دوستیمونو فهمیدن و کمر به شکستنش بستن... .بیاید باز هم یه دل شیم.ترک و لر و رشتی و قزوینیش مهم نیست.مهم اینه که ما همه زیر پرچم اسلامیم... .ما بودیم که اولین سد رو تو جهان ساختیم...ما بودیم که اولین پیمان صلح رو بستیم... ما بودیم که...

حیف که دشمن کارشو خوب بلده و ما هم خواسته و ناخواسته به کارهای اون تن میدیم...

هیچ میدونید واسه هر جوکی که مثلا درمورد ترکها برای دیگران تعریف میکنید اون دنیا بازخواستتون میکنن و تو این دنیا باید از تمام ترکها حلالیت بطلبید؟؟؟؟؟؟؟

ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هست.بیایم از همین امروز شروع کنیم که دیگه هیچ قومی رو مسخره نکنیم.مخصوصا قوم های ایرونی رو......

برگرفته از: http://javane-ashegh.blogfa.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۳
علیرضا ن

نظرات  (۲۸)

۱۳ اسفند ۹۱ ، ۰۹:۰۹ مسیحا مهرداد
سلام قرار شد هر موقع آپ بشی بهمون خبر بدی
۱۳ اسفند ۹۱ ، ۰۹:۱۰ مسیحا مهرداد
سلام وبلاگ زیبایی داری موافقی که باهم تبادل لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن
۱۳ اسفند ۹۱ ، ۱۲:۳۵ علیرضا ف.ح ب ع
سلام خسته نباشید،مثل همیشه عالی...
فقط لطفا ترک نگویید بلکه آذری...
علی علی
۱۴ اسفند ۹۱ ، ۰۵:۱۱ مُتَرَصِّد
سلام علیکم
ممنون از حضورتان
ملتمس دعا
یاالله...
به ..... میگن : خانمت فوت کرده ، بسوزونیمش یا خاکش کنیم ؟؟؟
میگه : اصلا ریسک نکنین ؛ اول بسوزونیدش بعد خاکش کنین !


!!!!!!!!!!
خدایا......

آنان که به من بدی کردند من راهوشیارکردند

آنان که ازمن انتقادکردند به من راه ورسم زندگی آموختند

آنان که به من بی اعتنایی کردند به من صبروتحمل آموختند

آنان که به من محبت کردندبه من مهرووفاآموختند
با افتخار لینکید
۱۴ اسفند ۹۱ ، ۱۸:۰۷ زمینی زمین گیر
وب خوبی بود..

افرین


بود؟!
یعنی دیگه نیست؟!
سلام. خیلی خوب و عالی. ممنون از دعوتت
عمریست که این عطش به لب ها مانده
از هجر حبیب ، تاب و تب ها مانده
چون حائل ماست این گناهان،آری
خورشید به پشت ابر و شب ها مانده
اللّهم عجّل لولیک الفرج
سلام
خوبی؟
به منم سر بزن
ممنون
نظر یادت نره
گاهی یک دوست کاری میکند
که دلت بدجور برای ” دشمنت ” تنگ میشود !!!
وقتی که خوابی نیمه شب، تو را نگاه می‌کنم
زیبایی‌ات را با بهار گاه اشتباه می‌کنم

از شرم سر انگشت من پیشانی‌ات تر می‌شود
عطر تنت می‌پیچد و دنیا معطر می‌شود


گیسوت تابی می‌خورد، می‌لغزد از بازوی تو
از شانه جاری می‌شود چون آبشاری موی تو

چون برگ گل در بسترم می‌گسترانی بوی خود
من را نوازش می‌کنی بر مهربان زانوی خود

آسیمه می‌خیزم ز خواب، تو نیستی اما دگر
ای عشق من بی من کجا؟ تنها نرو من را ببر

من بی تو می‌میرم نرو، من بی تو می‌میرم بمان
با من بمان زین پس دگر هر چه تو می‌گویی همان

در خواب آخر عشق من در برگ گل پیچیدمت
می‌خوابم ای زیباترین در خواب شاید دیدمت
۲۰ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۰۴ گمنام آشنا
سلام، خداقوت!!!

ممنون از اینکه به وبلاگ شهـــداء سرزدید و کامنت گذاشتید!

مطلب بسیار بجا و مفیدی بود!

روز پر خیر و برکتی داشته باشید...در پنـــاه خــــدا......
۲۰ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۰۵ سیدمحمدعلوی
سلام وبلاگ زیبائی داریدممنون که به من سرزدید ان شاءالله خداوند تمام رزمندگان در سنگر فرهنگی وازجمله شما راحفظ کند
خداوندا ازعمر مابکاه وبرعمر رهبر افزا
۲۰ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۵۹ دانش آموزان قدیمی
اگر می خواهی دوستیت پا برجا بماند هیچ گاه با دوستت شریک مشو
حواستان باشد
شهابی که از زندگیتان میگذرد ،
ممکنه فقط یه کرم شبتاب بزرگ باشد
خیلی قشنگ بود!
بجای اینکه به هم بخندیم! با هم بخندیم!
موید باشید!
اینا هم شد جک
۲۰ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۳۸ آزاده(راز موعود)
به قول معروف با هم بخندیم به هم نخندیم
چقدر زیبا بود
واقعا عالی بود
سلام
بله حق با شماست
اینا همه باعث اختلاف بین ایرانیان میشه
ما باید کاری کنیم که جلوی دشمن با افتخار، همه باهم سرمونو بالا بگیریم و بگیم " من ایرانی هستم"
باید شهدا رو به یاد بیاریم
شهدایی که از هر قوم و قبیله ای بودن، همه یکرنگ و متحد باهم، حتی به دشمنا اجازه ی چپ نگاه کردن رو ندادن
حالا نباید بشیم عروسک خیمه شب بازی غربی ها...

زنده باد ایران و ایرانی...
جالب بود.آره واقعاحرف شما درسته
منم قول میدم که دیگه هیچ قومی
رو مسخره نکنم
【☂】


✔قبـــل از تولــد و بــراے بــ ه دنیــا اومــدטּ ؛ ✘

خودمــوטּ رو در دریــایے از 【آب】 قــرار میدیــم✜

بعــد از تولــد و بــراے زندگے، در اقیــانوسے از ◥هــوا◣

و بــا مــردטּ ، در میــاטּ خــروارها 【خــاک】 ...

امیــدوارم ایــטּ چرخــ ه رو بــا 【آتــش】 تکمیــل نکنیــم.✜

خـــ❤ـــלایــا پنــاه بــر تــو از ایــن دنیــاے پــر از ◥هــوا◣

خـــ❤ـــלایــا در ایــטּ سفــر پــر بــلا ،

【آب】 و 【بــاد】 و 【خــاک】 را تحمــل کــرده ام ؛ ✘

از 【آتــش】 بــ ه تــو پنــاه مے بــرم .✜

خـــ❤ـــלایــا مــטּ یک مسافــرم ...

۝۩۝ربنا آتنا فی الدنیا حسنه و فی الاخره حسنه و قنا عذاب النار۝۩۝



【☂】

❤الــتــماســ دعــا...یــامــهــدے❤
مطلب خوبی بود امیدوارم همیشه مطالبتون به این خوبی باشن...
عالی بود
ن تنهـــــــایی را دوســــت دارم...
تنها کِ باشی3 روز یه بار موبایلت رو می زنی تو شارژ..
تنهآ کِ بآشی قهوه ات هرگز سرد نمی شود ...
تنهآ کِ بآشی دیرتر شب می شَود ...
تنهآ کِ بآشی همه خُوشحآلنَد ...
تنهآ کِ بآشی موهایَت رآ مُرتب نمی کنی ...
تنهآ کِ بآشی شیشه عَطرِت پربآقی می ماند ..
تنهآ کِ بآشی هیچ چیز خنده دآر نیست . . . !
تنهآیی خوبـــــــــــه :))
پاسخ:
پاسخ: واقعاً؟!
زیباست...به من هم سر بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی