پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ق.ظ

کاربرد پراید هاچ بک اسپرت هویجی

ظهر یکی از روزهای تابستان که داشتم میرفتم سر پروژه، پسر جوونی پشت یه پراید هاچ بک اسپرت هویجی که از اون ماشینای سفارشی بود توجهم رو جلب کرد.

چند دقیقه ای نظاره گرش بودم متوجه شدم قصدش خیره!،میخواد دو تا دختر خانم رو اونوقت ظهر سوار کنه و به مقصد برسونه!بنده خدا خیلی هم اصرار داشت.

در نهایت رفتم جلوشو گرفتم که بگم آقا دست مریزاد...؛!

تواضع به قدری بود که گفت اینطور نیس و من منتظر کسی هستم....!

خدا همه مون رو به راه راست هدایت کنه


نظرات  (۳)

من بودم میگفتم: اجرکم عندالله
ان شاءالله!
۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۴ نرگس غریب
ای بابا چرا مزاحمشون شدین، بنده خدا قصد خیر داشته، اونم با دو نفر!!
پاسخ:
ظاهرا که مزاحم ما بودیم!
الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی