پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۳۳ ب.ظ

کفی بالموت واعظا

یهو گردنم گرفت

نمیتونم سرمو بچرخونم

دیشب هم رو حساب مرگ مرتضی پاشایی و جریانات بعدش،داشتم فکر میکردم که آدما چقدر راحت ممکنه بمیرن

ترسش افتاد تو دلم

سریع توبه و استغفار و ... که ما آدما فقط موقع بحران میریم سراغش

بعدم لیست بدهی هامو تکمیل کردم

حتی برای آینده که میخواستم برنامه ریزی کنم فعلاً متوقف کردم

الانم با گردن یه وری دارم تایپ میکنم
تازه واسه خودم "الرحمن" هم پخش کردم

خلاصه که اگه ندیدید حلال کنید

انا لله و انا الیه راجعون


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۴
علیرضا ن

پست آخر

نظرات  (۱)

انشالله که صد سال زنده باشی!
http://hegzaco.com
پاسخ:
صد ساااااال؟چخبره؟مگه میخوام ترشی بندازم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی