پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۸ ب.ظ

برهنگی فرهنگی

بعد از کلاس جواد،مدت زمانی فرصت داشتیم تا رسیدن موعد قرار بعدی،بنابراین رفتیم پارک تا کمی صحبت کنیم

به سمت نیمکت که میرفتیم دوتا دختر دانشجو که در همون نگاه از دور مشخص بود جوونای سر به زیری هستند،روی چمنا نشسته بودند و زمانیکه متوجه شدم دو تاپسربچه دبیرستانی اونها رو زیرنظر گرفتند،کمی دورتر،صحنه رو به نظاره نشستم.پسرها کمی دور و برشان چرخیدند که به جواد گفتم الان دخترها بلند میشوند.

سرآخر ،پسرک به سمتشان رفت و بعد از چندکلمه حرف بی جواب،نزد دوستش بازگشت.

ماکه از دور منتظر تکرار حرکت بودیم تا حرکتی انجام دهیم، دو دانشجو حایشان را تغییر دادند.

مشغول صحبت،بااندک ناراحتی از مشاهده آن صحنه،فکری به ذهنم رسید و به جواد گفتم پلشو بریم،فقط اینبار اخم نکن،میخواهیم صحبت کنیم؛که پاسخ داد با صحبت درست نمیشود.رسیدیم جلوی نیمکتشان و گفتم سلام آقایان جنتلمن...

رنگشان کمی به زردی گرایید تا اینکه گفتم: چرا میترسید؟میخواهیم صحبت کنیم

بدون مقدمه با اشاره به دخترها ادامه دادم:آنها دانشجو بودند و مسافر

سعی کنید خاطره بدی از شهرتون برای غریبه ها ایجاد نکنید،زشته،اینا برمیگردن شهرشون و میگن آره ده دقیقه اومدیم تو پارک استراحت کنیم،فوری اومدن بهمون گیر دادن

ببینید چقدر زشت میشه.

از طرفی اینا اصن معلومه اینکاره نیستند،سنشون هم که به شما نمیخوره.

گذشته از اینها،همه مثل ما نیستند که لبخند بزنن؛بخاطر همین کار میان میبرنتون براتون ‍‍‍ پرونده میشه

اونوقت نه دیگه بهتون کار میدن نه زن میدن نه دانشگاه میتونید برید خلاصه دستی دستی خودتونو میندازید تو هچل.

که شروع کردن به رخ کشیدن آشناها و پارتی ها

گفتم بر فرضم که داشته باشی،روت میشه زنگ بزنی بگی منو به جرم مزاحمت برای نوامیس گرفتن؟اون طرف روش میشه وساطتتو بکنه؟

که هیچی نگفت و منم گفتم خب دیگه پسرای خوبی باشید و خداحافظی کردیم.


معمولاْ این صحبتای ساده و گذری،همون لحظه اثر محسوسی نداره.اما در ناخداگاه مخاطب ثبت میشه و با تکرار،کم کم خودش رو نشون میده.

میزان و درجه اثر اولیه هم به هنر گوینده بستگی داره


نظرات  (۱)

سلام.خداقوت.
مثل همیشه کارتون عالی بود.
در پناه امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) موفق تر باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی