پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۷ ب.ظ

خیلی عالی

 برای دیدن تصاویر در سایز اصلی روی آنها کلیک کنید

نظرات  (۵)

۳۰ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۲۹ پیام مهربانی
دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست

گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل

تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست . . .
سلام!

با افتخار لینک شدین!
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۰۶:۴۰ پیام مهربانی
معلم برای سفیدبودن برگ نقاشی ام تنبیهم کرد و “همه” به من خندیدند…

امامن خدایی را کشیده بودم که “همه” میگفتند دیدنی نیست!
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۰۵:۴۹ پیام مهربانی
وقتی گلدون خونمون شکست

پدرم گفت:قسمت بود مادرم گفت:حیف شد

خواهرم گفت:قشنگ بود

برادرم گفت:کاش دو تا بود

اما وقتی دل من شکست

کسی حتی به فکرشم نبود...
سلام
من برخی مشکلات جامعه را که مشکلات خودم بود در مورد ماهــواره برای سایت جوان انقلابی ارسال کردم که آنها لطف کردند و برای ازاد اندیشی منتشر کردند.
حال از شما دوست مومن و عزیز و جوان انقلابی میخواهم که به این بحث آمده و مرا کمک کنید.
در این سایت بحث های زیای میشود که بیشتر انقلابی و فرهنگی است
جای شما و افکار زیبایتان در این مباحث بسیار خالی است
امیدوارم منو کمک کنید

فاطمه – ساری
ــــــــــــــــــــــــــــت
نام بحث: http://javanenghelabi.ir/?p=18474

بررسی محاسن و معایب داشتن ماهوراه در منازل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی