پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵ ق.ظ

تصمیم ناگهانی

اوایل شب بود با دوستم جواد داشتیم کنار پارک قدم میزدیم که متوجه شدم یک پراید مشکی که داخلش چند تا پسر بودند کنار خیابون ایستادند و داشتند یه نفر رو تعقیب میکردند.

دیدم که یه خانم با وضع نامناسبی از روبرومون با عجله داره میاد.

با یه بار برانداز کردن پسرا و خانومه دوزاریم افتاد جوادو فرستادم دنبالشو خودم پریدم تو ماشین دنبال پسرا

تو مسیر تعقیبش میکردند و چندباری میخواستند سوارش کنند یا شماره بدهند

کمی جلوتر خانومه رفت توی یه کوچه خلوت و پسرا از یه طرف دیگه رفتند تا از جلوش در بیان.

اینجا بود که بین دوراهی موندم که دنبال پسرا برم و صرفاً نظاره گر باشم تا بعد فرصتی پیش بیاد یا راه دوم.

بالاخره رفتم توی کوچه و جلوی خانومه ایستادم.از یه طرف فکر نکرده بودم که چی بگم و از طرفی هرلحظه ممکن بود پسرا سر برسند .

سریع پیاده شدم و رفتم سمتش و گفتم ببخشید خانم ۴ تا پسر توی یه پراید دنبال شما هستند خطرناکه.

گفت آره زنگ زدم داداشم بیاد.

هرچند اعتمادی به صحت ماوقع نداشتم اما حمل بر صحت ظاهر کردم و از دور چند دقیقه ای منتظر شدم و وقتی هر دوطرف  فهمیدند که ما حواسمون هست بیخیال اون شب شدند و بخیر گذشت


برچسب ها:امر به معروف و نهی از منکر،پیام مهربانی،مزاحمت خیابانی،دختر بازی،بلند کردن دختر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۱
علیرضا ن

نظرات  (۱۷)

سلام
ای ول ، دمت گرم. هیچوقت کوتاه نیا.
موفق باشی و سربلند.
خدانگهدار
نمی دونم چی بگم وقتی این جور چیزارو می بینم از شهدا و جانبازا و خجالت می کشم.
سلام
آفرین بر شما
......
ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد. ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت. ویرانه دل ماست که هر جمعه به یاد یار صد بار بنا گشت و دگر بار فروریخت.
اللهم عجل لولیک الفرج
آن روز که نور مهر و مه کم شده بود
آرامش بحر عشق، در هم شده بود
وقتی که برون گشت محمّد ز حراء
خورشید فلک پی ادب خم شده بود.
مبعث حضرت رسول(ص) مبارک باد.
"امر به معروف و نهی از منکر"
در عفاف نامه لینک هستید
سلام
ــــــــــــــــــــــــ
از مردی عامی پرسیدند :

عشق

چند حرف دارد :

پاسخ داد : چهار حرف

به او خندیدند اما او زیر لب زمزمه می کرد :

حسین ( ع )
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اللهم عجل لولیک الفرج /
به روزم .
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۰۵:۲۰ امر به معروف و نهی از منکر
با سلام!
پست اون آدرسو گذاشتم تو وبلاگ.
از اطلاع رسانیتون ممنون!
یا زهرا(س).
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۵ امر به معروف و نهی از منکر
سرّ صمد و عزیز سرمد آمد
یک دسته گلی ز باغ احمد آمد
تا روی امام ساجدین را دیدند
گفتند: بیایید، محمّد آمد!
پیشاپیش میلاد مبارک!
یا زهرا(س)
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۱ امر به معروف و نهی از منکر
بله منم قبول دارم.
ممنون از حضورتون.
موفق باشید.
یا زهرا(س).
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۹ یا اباصالح ادرکنی
"السلام علیک یا اباصالح المهدی عج الله"

به تمنای طلوع توجهان چشم به راه
به امیدقدمت جان ومکان چشم به راه
رخ زیبای تورایاسمن آیینه به دست
قد رعنای تو را سرو جوان چشم به راه
خجسته میلاد گل سرسبدهستی،نرگس نرجس،آرزوی مشتاقان،حضرت بقیه الله الاعظم بر شما مبارک باد.

سلام، خدا قوت
شما را با افتخار به جشن "هدیه ویژه ی نیمه شعبان" دعوت میکنم. اگر مایلید در هدیه نیمه شعبان سهیم باشید وبلاگ یا اباصالح ادرکنی به دیده ی منت پذیرای حضور شماست.

اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۴ یا اباصالح ادرکنی
سلام بزرگوار؛
درست اومده بودید...
وبلاگ "یااباصالح ادرکنی" پذیرای قدوم شماست.
یاعلی
سلام
خسته نباشی!

پاسخ:
پاسخ:
سلام.سلامت باشید
۰۳ تیر ۹۳ ، ۰۶:۰۱ شکوفه های معرفت
سلام .ازوبتون خوشم اومد باتبتدل لینک موافقین خبرم کنین.....من شمارو جزپیوندام گذاشتم...ممنونم
وبه عالی داری به ما هم سر بزن ولی اون چوب کبریتا خیلی خوشمل بود ایول ل ل ل ل ل
۲۲ تیر ۹۳ ، ۰۲:۵۱ فاطمه زهرا
وبلاگ تون واقعا قشنگ بود
به منم سربزنید خوشحال میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی