پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳ ق.ظ

تذکرات ساده

از صبح چند مورد بدپوششی دیده بودم و بنا به مواردی گذشته بودم و اونروز حسابی از خودم عصبانی بودم.با خودم گفتم آخه چرا کارو انقدر سخت میکنی؟

 

عصری که با جواد میرفتی موقع رد شدن از خیابون دوتاشون از اونطرف میومدن که یه لحظه جلوشون قرار گرفتم و طوری که بشنوند گفتم "خانوما خواهش میکنیم لطفا هنجارهای جامعه رو رعایت کنید."

اونها هم بدون عکس العمل خاصی و صرفا بعنوان شنونده گذشتند و ماهم به راهمون ادامه دادیم و بعدش به قماربازه رسیدیم و ....۱۳۹۲/۱۲/۱۵


 برچسب ها:امر به معروف و نهی از منکر،پیام مهربانی،تذکر لسانی،وظیفه همگانی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۹
علیرضا ن

نظرات  (۳)

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۰۱ هرچی دوس داری اسمم روبزار
سلام
واقعاچراما اینطوری هستیم؟؟؟به ما هم میگن مسلمان
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین خوشحال میشم به منم سربزنین
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۴۵ ی استکان چای
چ عکس پر مفهومی ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی