پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱ ب.ظ

معرکه!

مراسم ظهر عاشورا که تموم شد با محمد رفتم کافی نت و یه چرخی توی شهر زدیم

شب که از مسجد دراومدیم به طرف ایستگاه تاکسی های مرکز شهر رفتیم.

اونجا باید از همدیگه جدا میشدیم و من دستمو از جیبم درآوردم که به محمد دست بدم،فلشم از جیبم در اومد افتاد رفت زیر پل توی جوی آبفلشی که در هم نداشت

چراغ انداختم نگاه کردم دیدم توی آب نیفتاده.کنار بود

اما هم پل طولانی بود هم جای دست نداشت

خلاصه رفتم میله کرکره مغازه میوه فروشی رو گرفتم آوردم کردم زیر پل و شرع کردم به تلاش کردن

بعد میوه فروشه اومد چوب آورد بعد راننده تاکسیه اومد انبر آورد یکی دیگه اومد گفت چیشده سیخ آورد هر عابری هم رد میشه کنجکاو میشد میومد یه تلاش میکرد

یک آن به خودم اومدم  دیدم من وایسادن عقب و نزدیک7-8نفر آدم بالای پل نشستو دارن باچوبا ور میرن

یکی میگفت موبایله یکی میگفت طلاس

نمیتونستم هم بخندم

آخرش یکیشون فلشو آورد تا لبه پل بعدش یهو افتاد توی آب

دیگه مجبور شدم خودم دست گرفتم و کاری که اول باید میکردمو کردمبا چوب انقدر زدم تا فلش از اونطرف جوب اومد بیرون.سختش درآوردنش با دست از توی آب بود

جالبیش اینه که بردم خونه زدم به سیستم بهتر از قبل کار کردسرعتش زیاد شده بود


برچسب ها:امر به معروف و نهی از منکر،پیام مهربانی،

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۵
علیرضا ن

نظرات  (۳)

سلام
آپ هستم با یک خبر و یک داستان واقعی
سلام علیکم
توصیف یک ژنرال آمریکایی از خلبانان ایرانی:شاید نیروی هوایی ایران فرسوده باشد اما خلبانانی در اختیار دارد که حتی با کایت برای ما خطرآفرین خواهند بود.

در زمانه ما وقوع انقلاب اسلامی با ظهور امام خمینی(ره) قطعا و یقینا درجه ای از ظهور و فرج امام زمان(عج) است که می خواهند ببینند مردم با این درجه از ظهور چه می کنند؟ آیا مردم خواهان ظهور بیشترند یا طالب اعاده تاریکی؟

خوش بحال اون رزمنده هایی که وقتی شب عملیات ازشون میپرسیدی/ کجا میخواین برین, میگفت: داریم میریم کربلا .
.
تو می آیی .. و رجعت می کند " حسین " علیه السلام و علمدار محرم .. عباس علیه السلام می شود .. زینب سلام الله ایستاده می خواند قنوتش را .. و آب .. می رسد این بار به خیمه ها / اللهم عجل لولیک الفرج

پیام شهید: آخرین حرف همین است .. زمینی نشوید/ از حضور نورانی شما تشکر و قدردانی می کنم، محتاج دعای جمله خوبانم
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۵۰ ی استکان چای
خداروشکر تونستین بگیرینش ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی