پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰ ب.ظ

ببخشید چی گفتییید؟!

شب عاشورا بود با بچه ها جلوی یکی از هیئات ایستاده بودیم که دیدم خانمی به سمت ما میاد

به محمد اشاره کردم یه برگه بده به ایشون؛بعد که دیدم یه دستش کیف هست و یه دستش تلفن گفتم ولش کن و وقتی نزدیک تر شد تلفنش تموم شد و منم سریع گفتم بده بهش...

محمد برگه رو تقدیم کرد و گفت: "روسریتونم درست کنید!" یا یه همچین چیزی که من زیاد با این طرز بیان ها موافق نیستم.

خانومه برگه رو گرفت و رفت که از خیابان رد بشه برگشت و طلبکارانه گفت:

ببخشید چی گفتیییید؟!

گفتم:برگه رو مطالعه بفرمایید.

خانم گفت:آها.فکر کردم گفتید روسریتو درست کن؛داشتم با تلفن حرف میزدم.

بخیر گذشت...


برچسب ها:امر به معروف و نهی از منکر،پیام مهربانی،تذکر

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۸
علیرضا ن

نظرات  (۲)

درستش این نیست....
بهترین راه غیر مستقیم گفتنه که همیشه انجام میدادین ونتیجه مثبت داره

پاسخ:
پاسخ:
سلام.حق با شماست.این نه کار بنده بود نه موافق روشم
۰۹ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۱۶ روستاهای زیبای گیلان-دوسالده
این روز ها ازدواج ها کم شده، وقتی ازواج هم صورت می گیرید زن و شوهر ها تا چند سالی قصد بچه دار شدن اصلا و ابدا ندارند مگر اینکه ناخواسته باشد...

این در صورتی است که جوان کشور را شاداب تر و محبت ها را بیشتر می کند. البته سوالی که در اینجا مطرح میوشد این است؟

1-چرا جوان ها کمتر ازدواج می کنند؟

2-چرا بعد از اینکه ازدواج می کنند چند سالی(بچه دار شدن) تاخیر و البته به 1 یا نهایتا 2 فرزند قانع می شوند؟
برای مطالعه تشریف بیاورید///

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی