پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۲۷ ب.ظ

صاحب شال (خاطره 19)

رفتم از درب وسط اتوبوس آب بیارم.موقع برگشت دیدم دختر خانومی که پشت سر ما نشسته شالش رو باز کرده و روی پشتی صندلی انداخته.

 

 

کشف حجاب

 

 

 

گوشه ی شال رو گرفتم و آروم جوری که فقط خودش و دوست بغلدستیش شنیدند گفتم:

« خانوم این شال برای شماست؟!»

شالش رو جمع کرده و کشید رو سرش.

سخت نیست.باور کنید

۲۷/۰۶/۱۳۹۲


برچسب ها:خاطره،امر به معروف و نهی از منکر،پیام مهربانی،کشف حجاب

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۱
علیرضا ن

نظرات  (۱۱)

۱۱ آبان ۹۲ ، ۰۸:۰۸ توحید محمدزاده
salam

موفق باشین
۱۲ آبان ۹۲ ، ۱۴:۴۱ آزاده(راز موعود)
سلام
آخ آخ چه کارایی میکنید
به نظر من موهاشو میکشیدین تا حالش جا بیاد

پاسخ:
پاسخ:
سلام
نظرتون راجع به پونز چیه؟!!
سلام
آزاده حرف بد نزن خودت رو از خدا دور نکن اسلام دین اخلاق هست. امام علی هم شمشیر داشت و هم قدرتی که خدا به او داده بود و یک نفرین آنها کار همه رو می ساخت. ولی امروز اون کجای قلب ماست و حاکمان دیگر کجای قلب ما؟!
۱۵ آبان ۹۲ ، ۰۹:۴۵ باران (رازی در منتهی الیه مشرق)
سلام.
خیلی سخت نیست. ولی همیشه هم به همین راحتی نیست.
نمونه اش شهدای امر به معروف.
۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۱:۳۷ آزاده(راز موعود)
سلام
پاسخ به دوست عزیزی که با نام دانشجو کامنت گذاشتن
دوست عزیز اول نوشته منو بادقت بخونین بعد قضاوت کنین.اینجوری که شما دارین میگین من احساس کردم اون لحظه خودم واقعا موهای اون شخصو کشیدم و یا اگر بعدا با یه همچین صحنه ای مواجه بشم واقعا این کار رو خواهم کرد....
دوست عزیز اگر به انتهای جمله من توجه کنید شکلکه شیطنت هستش و جنبه شوخی داشت ونه کاربردی
راست میگین اسلام دین اخلاقه ولی به نظرت اسلام دین شوخی و خنده نیست؟
یعنی هرکی مسلمونه نباید با کسی شوخی کنه و بخنده
شاید از نظر شما و قضاوت عجولانه ی شما من از اسلام و خدا و پیغمبر دور شده باشم اونم به خاطر یه شوخی ولی لازم به ذکر هستش که من با اسلام و برای خدا و مطابق میل اون هستش که زندگی میکنم و طرز فکر دیگران در مورد من یا قضاوت ها و برداشت های نادرست اونها برای من ارزشی نداره
امیدوارم توجیه شده باشین
یامهدی
سلام
آزاده(راز موعود) بخشش از بزرگترهاست. گویا شما هم به شکلک ما توجهی نشان ندادی. در هر صورت باز هم ببخشید. ما کوچیک شما. اصلا ما مورچه ولی شما ما رو له نکن.
سلام...
من ی مدت از دست این جماعت حجاب گرفتم ولی بهتر نشد هیچ از زمانی که بی حجاب بودم بیشتر حرف میشنیدم...
واسه همین برگشتم به روزای قبل
وقتی آدماحرمت حجابو چادرو نمیدونن.....بیخیال

پاسخ:
پاسخ:
سلام.شما به حرف آدما چکار داشتی؟وقتی یه مسیر درست رو اانتخاب کردی باید تا تهش بری،با تمام سختیاش؛ و سعی در اصلاح مشکلات داشته باشی
سلام
به اقدامتون افتخار میکنم خیلی جالب بوده بدون خشونت همچین کاری انجام دادید.

پاسخ:
پاسخ:
خشونت ؟!
چون برخورد نامناسب خیلی ها رو دیدم که به جای جذب باعث دفع ملت میشن به اسلام به خاطر همین گفتم بدون خشونت

پاسخ:
پاسخ:
البته یه عده سهواً یا عمداً به اسلام ضربه میزنند لکن مردم باید هشیار باشند و این رو پای اسلام نذارن.ممنون
امیدوارم کارتون به دلش نشسته باشه....اگه نشسته باشه زمینه ساز انتخاب های خیلی خوبه براش
باسلام .اپ هستم وقت کردید سری بزنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی