پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۰۲ ب.ظ

شهر ما خانه ما (خاطره18)

اوایل شب بود داشتم به سمت خونه میرفتم که یک دفعه یه چیزی رو از ماشین جلوییم انداختند بیرون.موقع رد شدن سرمو از شیشه بیرون بردم و دیدم پوست موزه.همون که پای آدم بره روش سُر میخوره و میفته روی زمین خدای نکرده دست و پاش میشکنه!

 

از آیینه وسط دیدم که پشت سرم ماشین نیست سریع نگه داشتم و پیاده شدم و دویدم پوست و موز رو برداشتم و مجدداً سوار شدم و راه افتادم تا رسیدم به اون ماشین که پوست موز رو ازش انداخته بودند بیرون.

کنارش که رفتم ایستاد.گفتم آقا این از ماشین شما افتاد بیرون. متوجه نشد پرسید چی؟

نشونش دادم گفتم این                  

از شرمندگی سری تکون داد.بالبخندی دوستانه گفتم درست نیستا

و رفتم


 

بله.درست نیست آدم تو خونه خودش زباله بریزه.قبلاً هم گفتم دایره امر به معروف و نهی از منکر خیلی وسیعه.خییییییلی.

۲۸/۰۶/۱۳۹۲

برچسب ها:خاطره،امر به معروف و نهی از منکر،پیام مهربانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۱
علیرضا ن

نظرات  (۱۲)

کوتاه و تاثیرگذار
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۲۶ دیوونه مهربون
سلام
خدا رحم کرده باز آدمش منطقی بوده!
معمولا این جور آدما یه چی هم طلبکارن!
آغاز سال تحصیلی هم برشما مبارک

پاسخ:
پاسخ:
متشکرم


آقا جان دست دلم را بگیر...
همان که توبه‌هایش مایه خنده فرشته‌ها شده...
همان که هیچ آبرویی ندارد پیش خدا...
همان که هنوز به عشق جمعه‌هایت زنده است...
همان کهامشب برای آخرین بار توبه‌اش را ریخت توی جعبه‌ای از امید و دادش دست فرشته‌ای که برساندش دست خدا......
روی جعبه نوشته شده بود...
«آهسته حمل کنید، محتویات این جعبه شکستنی است».

اَللّهُمَّ عجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج

بازم خداروشکر کم شده اینجور رفتارا
با سلام
شما لینک شدید
ما رو هم با اسم خوش فهم لینک کنید
سلام
مطالب وبلاگتون عالیه.
به ماهم سر بزنید آماده ی تبادل لینک باشما هستیم.
یاعلی
چه شبی است !

چه لحظه‌های سبک و مهربان و لطیفی،

گویی در زیر باران نرم فرشتگان نشسته‌ام .

می‌بارد و می‌بارد و هر لحظه بیش‌تر نیرو می‌گیرد .

هر قطره‌اش فرشته‌ای است که از آسمان بر سرم فرود می‌آید .

چه می‌دانم؟

شاید ، خداست که دارد یک ریز، غزل می‌سراید؛

غزل‌های عاشقانه‌ی مهربان و پر از نوازش.

و هر قطره‌ی این باران،

کلمه‌ای از آن سرودهاست.

( دکتر شریعتی )

سلام ممنونم از حضور شما
۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۸:۳۴ نغمه های انتظار
سلام
جالب بود .منم با نظر اون دوستی که گفتن آدم منطقی بوده طرف که اشتباهش رو قبول کرده موافقم.
کارش شما هم زیبا بود.
سلام
وبت خیلی ارزشمنده...خدا قوت.....در مسیر خوبی قدم گذاشتی...اجرت با مادرمون حضرت زهرا(س)
التماس دعا
۱۲ مهر ۹۲ ، ۰۴:۲۴ راحــــوما(مجتهدی تهرانی)
سلام..
با مطلبی به عنوان : ملک-انسان-حیوان : آپم و منتظر حضور شما...
سلاممممممممممممم

آلودگی دلهایمان از حد هشدار فراتر رفته, نفس هایمان به شماره افتاده, سالهاست زندگیمان تعطیل رسمی است...
هوای باریدن نداری مولا جان؟؟
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام..
چه کار خوبی کردین..
کاش همه رعایت کنند..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی