پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۲ ق.ظ

شاید بدش بیاد..! (خاطره 16)

چرخی زدیم.فکر کردم.یه خانوم چادری با دو تا بچه روبروش نشسته بود.رفتیم پیشش و گفتم سلام خانوم ببخشید اون خانومه روبروتون وضع بدی داره بهتر نیست یه تذکر بهش بدید؟!

 

جواب داد: نه.من چیکار دارم.

گفتم ببینید چطوری نشسته.درست نیست آخه. (دیگه نخواستم توضیحات بدم که چرا و چی میشه و ...)

گفت : نه.شاید بدش بیاد...!

با چنان فراغ بالی اینو گفت که هیچوقت یادم نمیره.کار اون یکی خانوم یادم رفت اما جواب این یکی نه.بقدری از جواب این ناراحت شدم که از کار اون یکی نشدم.

میخواستم بایستم و باهاش بحث کنم اما شرایط مناسب نبود؛دو تا پسر با یه خانوم اونجا.

شاید بدش بیاد!!چرا؟چون کارش درسته؟

به دوستم گفتم اگه نماز و روزه واجبه اینم واجبه و به قدری اعصابم خرد شد از این جواب که از گفتن ادامه خودداری میکنم.درددلی بود که با دوستم "جواد" کردم.

بماند که هنگام خروج از محل به پلیس شکایت اون خانوم و قمار و روزه خواری های تو پارک رو هم کردمو اونا هم با بهانه های همیشگی نقص قانون و ... از وظیفه خودشون شونه خالی کردند و دیگه دستم به هیچ جا بند نبود و ألخ/.

گاهی رفتار بعضیا آدمو دلسرد میکنه اما نمیشه اهمیت نداد.نمیشه گذاشت اشرار بر ما مسلط بشن و کار به جایی برسه که دیگه دعاهامون مستجاب نشه.نمیشه.نمیتونم

إن الله معنا

 

علیرضا.ن اواخر رمضان 1392

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۵
علیرضا ن

نظرات  (۲۳)

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۳ آزاده(راز موعود)
سلام
بازم مثل همیشه واقعا زیبا بود
کاش بعضی از ماها بدونیم که عبادت فقط نمازخوندن و روزه گرفتن نیست البته نمیگمم اینا رو انجام ندیم و کارای دیگه بکنیم. ولی ثواب یه سری کارا خیلی بیشتر از هزارسال نمازخوندنه
یامهدی
چ مطالب خوبی میذاری تو وبت
متشکرم

پاسخ:
پاسخ: سلام.ممنون.خوبی از خواننده ست.
خوب بود. چرااااااااااااااااااااااخودت نرفتی تذکر بدی؟؟؟؟؟/
میرفتی شاید شرمش میشد

پاسخ:
پاسخ:
سلام.متشکر.وجهه خوبی نداشت اگه خودمون میرفتیم.بعدشم احتمال داشت پسرایی که میپاییدنش به هواخواهیش بیان با ما دعوا درست کنند.
گویا کساییکه با میتونن تذکر بدن بیشتر شرمشون میشه!
امر به معروف تو زمان الان جز اعصاب خردی چیزی عایدت نمیشه . وقتی می بینی خودت تنهایی چه فاید های دارد و خدا خودش به همه رحم کنه

پاسخ:
پاسخ:
سلام.فایده که داره.هم برای جامعه هم کسی که دغدغه داره.
همیشه هم آدم تنها نیست.گاهی بوده که خدا خودش کمک فرستاده.
بهرحال نمیشه بی تفاوت بود؛من نمیتونم.
ممنون از نظرتون.
وب زیبا وجالبی دارید خوشحال میشم به بنده حقیر نیز سر بزنید.
باتبادل لینک موافقید؟
باتشکر.

پاسخ:
پاسخ:
سلام.بله.ممنون
سلام
خداوند مددکار شما در طی کردن مسیر انتخاب شده یعنی احیای امربه معروف ونهی از منکر باشد.

پاسخ:
پاسخ:
سلام.متشکرم.همینطور شما
بنده هم شمارو لینک کردم باتشکر.
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنید
سلام
ممنون
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۴۰ خادم الزهرا(س)
پیوست:ظهور حضرت صاحب و سلامتی رهبر
باسلام
ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما وبلاگ نویس ارزشی و تشکر بابت زحماتتون در فضای ارزشی...
باعنایات خداوند متعال و بااجازه ی شهدای عزیز،وبلاگ فدائی رهبر بعد از چندمدت کوتاهی به فضای مجازی بازگشت...
دو پست کوتاه و زیبا بنام های(بیسیمچی و زیرابرو برندار برادرم)
به روزیم،از شما وبلاگ نویس ارزشی دعوت به بازدید مینماییم...
.
انشاالله شهادت قسمتتان
التماس دعای فرج+هدایت+شهادت
برای ظهور صاحبمان صلوات
سلام
اگه شما جای اون دختر محجبه بودید چطوری تذکر میدادید؟؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام.اگه دختر بودم قطعاً میرفتم کنارش مینشستم و از باب رفاقت وارد میشدم.کما اینکه با بعضی پسرا همینکارو کردم و جواب داد.
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۵۰ فاطیمــــ ـــــا
سلامممم
بنظر من اون خانوم چاره ای نداشت بعضیا واقعا گردن میفتن!
به منم سربزنین خوشحال میشم

پاسخ:
پاسخ: سلام.بعضیا واقعا چی...؟!
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۱۳ خادم الزهرا(س)
بسم الله الرحمن الرحیم...
باسلام و صلوات پیشگاه حضرت ولیعصر(عج) و سلام به جانب امام خامنه ای(حفظه) ...
سلام علیکم و رحمة الله...
باپستی جدید بنام(انگار اثر دعای مادر رو نادیده گرفتند) به روزیم و منتظر شما دوستان و عزیزان ارزشی هستیم...
امیدواریم دراین راه خداپسندانه فقط برای خدابنویسید و برای خدا بنویسیم...
ومن الله التوفیق...
التماس دعای فرج+هدایت+شهادت
برای ظهورش صلوات
سلام علیکم
رسول الله صلى الله علیه وآله وسلم: قدرتمند کسى است که بر نفس و هواهاى نفسانیش پیروز شود. وسائل الشیعه/ جلد ١٥/ أبواب جهاد النفس/ صفحه ١٦٢

تو غیر جود نکردی ، ولی جفا کردند چقدر خون به دلت قوم بی حیا کردند تو مثل فاطمه در حقشان دعا کردی شبیه فاطمه حق تو را ادا کردند......صل الله علیک یا صادق آل محمد

پرستار به صورت رنگ پریده و لبهای ترک خورده و پاهای زخمیش نگاه کرد و گفت:برادر اجازه بدید داروی بیهوشی تزریق کنم.اینطوری کمتر درد میکشید.با ناله گفت:نه خواهر! بیهوشم نکن! داروت را نگه دار برای اونهایی که زخم عمیق تری دارند...به یاد جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان

شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل و به ذلت نشاندن همراهانش آغازشده است، الفاتح با 2 مطلب جدید در خدمت شماست، از حضور نورانی شما تشکر و قدردانی میکنم، محتاج دعای جمله خوبانم
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۳۰ فاطیمـــــــــ ــــا
منظورم اینه بعضیا شاکی میشن یا بهتره بگم تو یک کلمه بگن به تو چه!
درسته من وظیفمو انجام میدم اما امکان داره ترتیب اثر نداشته باشه رو اون خانوم! و حتی اوضاع رو بدتر کنه

پاسخ:
پاسخ:
درسته.ممکنه بعضیا اینم بگن.اما کساییکه اینطوری میگن به نظر من تاثیر بیشتری روشون داره چون براشون سنگین میاد.
اگه اصول رعایت بشه بدتر نمیشه بهترم میشه.فکر کنیم.شرایط رو بسنجیم و نیتمون رو خالص کنیم..خداهم کمک میکنه.
ممنون از نظرتون
آپـــــــــــــــــــــــم
______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
منتظرتــــــــــــــــــــــــــــــونم
سلام.
بیشتر مطالب وبتون رو خوندم. محتوای خوبی داشت.
ممنون که سرزدید.
اگه با تبادل لینک موافقید منو با نام شجره طیبه صالحین لینک کنید خبرم کنید با چه اسمی لینکتون کنم.
تو این دور و زمونه امربه معروف و نهی ازمنکر کار خیلی سختی شده.
منم خیلی با این وضعیت رو به رو شدم ولی نتونستم برم جلو و تذکر بدم!
درپناه چادرخاکی مادر موفق و موید باشید

پاسخ:
پاسخ:
سلام.خواستن توانستن است فقط شعار نیست.
موفق باشید.ممنون
سلام وب پرمحتوا و مفیدی دارید و همچنین پستای شما قشنگ و قابل تامل هستن ... اگر با تبادل لینک موافق بودین خبرم کنید.
عشــــــق یعــنی ، زائــــــــر آقـــا شدن

عشـــق یعــنی ، بنـــــده مـــــولا شدن

عشـــق یعـــنی ، من گرفــــــــــتار تبـم

عشـــق یعنی ، کـشـــته خـــــال لبـــم

عشق را در سـاحت او ، جستــجوست

مهــر هستی ، آستـان قــــدس اوست

سبــزی فیــض دل از عشـق رضـــاست

گنـبـــــد زرد و طــــلائی قــلب مــاست

سائـــــلانش ، بی نیــــــاز از عــالمنـــد

جیــــره خـوارانـــش امیــر و حاتـــمنـــد

از رضـــا غیـــر از رئـــوفی ، کس نـــدید

دست لطـفــش نـــاز آهـــــــو را خـــرید

.................

نـذر عشــقت یا رضـــا ، قلب من است

اشک شـوق بنــده ای بر دامـــن است
سلام این چیزا الان خیلی زیاد شده
دیگه خیلیا واسشون مهم نیست
چه میشه کرد
سلام...
جالب بود...
اما به نظر من ناراحتی شما بی مورد بوده...
توی این جماعت و این روزگار و این همه خطایی که خودمون مرتکب میشیم....
تذکر دادن به بقیه کمی غیر عاقلانه است...
البته منظورم شانه خالی کردن از زیر بار مسوولیت بعضی ها نبود...
خودم به عنوان یک چادری هیچ زمانی این اجازه را به خودم نمیدم...که به هر کسی بگم چیکار کنه یا چیکار نکنه...
این چیز ها هم برای من یک درده که توی جامعه ای زندگی میکنم که نمیتونم با یک همشهریم به راحتی حرف بزنم و بهش بگم چه کاری خوبه و چه کاری بد...
ولی خب...چه میشه کرد...؟
راه حلی دارین...؟
معذرت بابت پر حرفیم...
التماس دعا...

پاسخ:
پاسخ:
سلام.راه حل اینه که همه رو با یه چشم نبینیم
خودمون رو از بقیه بالاتر ندونیم و نکته اصلی دید باز و دید خوشه یعنی رویکرد و نیت اصلاحی و خیرخواهانه داشتن.
فکر میکنم بقیه نکات در قالب خاطرات گنجونده شده
سلام
به اون خانم چادری می گفتین که اگه چادر ژوشیدی احتمالا اسلام رو قبول داری پس یه روزی هم نوبت بچه های خودت میشه؟ اگر مسلمانیم باید همه ان را بپذیریم.
یا علی
فراموش کردن کسی که دوستش داری ٬


مثل به خاطر آوردن کسی هست که هرگزنمیشناسیش ...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی