پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۰ ق.ظ

نهی از منکر شدم (خاطره 15)

دیروز به اتفاق یکی از بچه ها رفتم بهشت زهرا.اول قطعه شهدا بعدشم رفتیم قسمت پذیرش و سالن تطهیر تا یکم یاد مرگ بیفتیم.

تا حالا داخل سالن تطهیر نرفته بودم،اما اینبار تصمیم گرفتم برم.

اول که وارد سالن شدو پاهام لرزید و برگشتم.دفعه دوم به آرومی نزدیک شیشه شدم و نگاهی به وان و سنگو و پیشبند و کفن و دستکش و ... انداختم.حالم بد شد و برگشتم.

نفس عمیقی کشیدم و دوباره جلو رفتم اینبار چشممو چرخوندم سمت راست،جاییکه داشتند یه مرحوم رو کفن میکردند.پاهای رنگ پریده ش رو دیدم.دیگه ترسم ریخته بود.رفتم پشت شیشه های سمت راست و دیدم چند نفر سریع پلاستیک و انداختند و کفن و شروع کردند به بستند.من هم کاملاً بهت زده اما اونی که داخل داشت کفن رو میبست اونقدر ریلکس بود که انگار داره نخ جعبه شیرینی گره میزنه.

اومدم بیرون و تو هوای آزاد کمی نشستم و شرح ما وقع رو برای همراهم تعریف کردم و گفتم حتماً کارمندای اونجا آدمای خوبی هستند چون هر روز عاقبت کار انسان رو میبینند.

گفت: اگه آدم شدن به دیدن اینا بود الان همه آدم بودیم.

بگذریم،برم سر اصل مطلب،شب موقع خواب...

مگه خوابم میبرد؟! مرگ رو جلوی چشام میدیدم.تند تند استغفار میکردم و میگفتم خوشبحال شهدا.

باخودم میگفتم مردن مگه چقدر کار داره؟کافیه قلبت چند دقیقه نزنه یا مغزت چند ثانیه دستور تنفس نده.تازه این خوبَشه.لحظه جون دادن.توی قبر و ...

گفتم علیرضا بیا و آدم باش،کارای خوب کن،نافرمانی نکن،مگه آدم چقدر زنده میمونه؟وقتی رفتی که دیگه دستت به جایی بند نیست و خلاصه هزار فکر و خیال دیگه...

دیدم اینجوری پیش برم سکته رو زدم.میخواستم پاشم قرآن بیارم بگیرم دستم و بخوابم که یادش آرومم کرد و خوابم برد...

هیچوقت یادمون نره که وعده خدا حتمیه:

نوشته شده توسط علیرضا.ن 1392/03/31

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۹
علیرضا ن

نظرات  (۱۳)

سلام.مطلب عالی و مفیدی بود.
کاش همیشه به یاد مرگ باشیم و از گذشته عبرت بگیریم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام.متشکرم
سلام
واااااااااااااااااااااای خیلی ترسناکه
ولی خیلی خوبه ک آدم هر چند وقت یبار بره این جور جاها!
تا یادش بیفته که روزی قراره بمیره و یکم به فکر آخرتش باشه!
اتفاقا دیروز من داشتم یه فیلمی میدیم در مورد شغل غسالها بود منو خیلی به فکر برد خوش به سعادت اونایی که شغلشون اینه!
التماس دعا
یاعلی
وٍبلاگ خاطرات عشق با مدیریت جدید آغاز به کار کرد.منتظر نظرات سازنده ی دوستان هستیم......
سلام بروزم
سلام علیکم
الهی واجعل لسانی بذکرک لهجا" تبریک متقابل بنده را بمناسبت ایام فرخنده بپذیرید..و بر خاندان معظم و منتظران حضرتش مبارکباد.

الهی در دانشگاه عشق مهدوی علمدار پهندشت علم الهی باشید..امان از دلِ زینب(س) ! سلام بر راز و نیازهای غریبانه امام خامنه ای! یاد اشکهایی که وقتی در ابر دل می مانند.. بغضی می شوند که می گیرند راهِ گلویِ را ..

الهی هب لی کمال الإنقطاع إلیک و أنر ابصار قلوبنا بضیاء نظرها إلیک . . .

تاکنون بیش از 200 هزار جوان شیعه از کشورهایی چون عراق، یمن، پاکستان، لبنان، کویت، افغانستان و ...خواستار حضور در سوریه و دفاع از اماکن مقدسه و دولت بشار اسد شده اند.حضور شیعیانی از کشورهای مختلف در دفاع از اماکن مقدسه و مناطق شیعه نشین سوریه باعث موجی از گرایش مردم سوریه به سوی شیعیان شده است.

سیاستمدار اسرائیلی: زنان ایرانی را به خیابان ها بیاورید تا نتوانند فرزندانی تربیت کنند که داوطلبانه روی مین بروند.

خانه ی دلتان تا همیشه لبریز از صفا و حسِ دلپذیرِ حضورِ خداوندی که عاشقانه دوستش داری.. از حضور نورانی شما تشکر و قدردانی می کنم، الفاتح با "2 مطلب" بروز گردیده است، محتاج دعای جمله خوبانم
سلام

واقعا که چه جایی رفتین
راستی
بروزم...منتظر حضور شما.

یاعلی
ممنون وبلاگ خوبی دارین/به من هم سر بزنید خوشحال می شم.من رو هم لینک کنید خبر بدین تا لینکتون کنم.
مؤمن نیازمند سه چیز است: توفیقى از پروردگار، پند دهنده ‏اى از درون خویش و پذیرش از نصیحت کنندگان
امام جواد (ع)
منتظر حضورتان هستم
من تا حالا شستن یک مرده رو یک بار از نزدیک دیدم... مادر بزرگم رو...
چقدر آدم دلش به حال خودش میسوزه لحظه ای که روی اون سکو دراز کشیده و دارن میشورنش... و هیچ چاره ای نداره جز اینکه اعمالشو بدست بگیره و راه بیفته به سمت قبر...
سلام من دو تا از پستاتون رو خوندم بسیار چسبید بهم من شما رو لینک میکنم شمام ان شاالله باز دید بفرمایید اگه بهتان چسبید لینک بفرمایید
همین طور ادامه بده برادر
این چیزا رو میبینیم
میبینیم فاصله تا مرگ چه قدر کمه
مهم اینه که همیشه یاد مرگ باشیم اینجوری گناهانمونم کم می شن
سلام...مطلب زیبا و اثرگذاری بود..وقتی می خوندم،تلویزیون صدای آمده ام ....(که برای امام رضاست) را پخش می کرد...خلاصه فضا حس غریبی داشت...اشکما در آوردید...
سلام خیلی خوب.موفق باشی
۲۸ آبان ۹۲ ، ۱۵:۲۷ فاطیمـــــ ــــــا
خوشبحالتــــــون عجب دنیــــایی دارین

پاسخ:
پاسخ:
ما که دنیارو نداریم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی