پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵ ق.ظ

یافتم!

داشتم تو دانشگاه با دوستم احسان قدم میزدم و صحبت میکردیم.صحبت از خلاقیت شد؛بهش گفتم میتونی یه جمله بگی که بجای جمله کلیشه ایه استفاده بشه.(راستش از این جمله اصلاً‌خوشم نماید).

 

کمی فکر کرد و جواب داد:این پوشش/حجاب در شأن شما نیست>.جمله ای که مقام معظم رهبری به کار میبره.

کلّی ذوق کردم     انصافاً جمله ی با کلاسیه،بار منفی کمتری هم داره. یه سلام و کمی احترام هم چاشنیش بشه دیگه معرکه ست.  


 

برچسب ها:خاطره،امر به معروف و نهی از منکر،پیام مهربانی،بهترین تذکر لسانی مؤثر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۶
علیرضا ن

نظرات  (۲۲)

۱۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۲۹ زندگی با حجاب
حضرت فاطمه علیهاالسلام : در خدمت مادر باش ؛ زیرا بهشت زیر قدم هاى مادران است .
+•سلام روز مادر مبارک•
تقدیم به شما: http://s3.picofile.com/file/7376824080/tarahaan_ordibehsht_roozemadar_1_.gif

پاسخ:
پاسخ:
سلام.ممنون.البته من هنوز مادر نشدم!!
سلام
خوبه
سلام
تجربه ثابت کرده که مهربانی و عطوفت به مراتب تاثیرگزارتر از خشونت است.
خشونت بیشتر باعث لجبازی افراد شده و تاکیدشون بر انجام منکر هم بیشتر میشه.
موید باشید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام.صحیح است.ممنون
سلام؛
آن روز که سهراب نوشت:

تا شقایق هست زندگی باید کرد.

خبری از دل پر درد گل یاس نداشت.

باید این گونه نوشت :

چه شقایق باشد، چه گل پیچک و یاس،‌

جای یک گل خالیست،

تا نیاید مهدی، زندگی دشوار است.....
بروز هستم تشریف بیارید
خیلی هم جالب بود

پاسخ:
پاسخ: سلام.شعر زیباییست.ممنون
۱۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۳۲ آزاده(راز موعود)
خوبه
یا مواظب مرواریدت باش
یا مهدی

پاسخ:
پاسخ:
سلام.نه مواظب مرواریدتون باشید رو ما نمیتونیم بگیم دخترونه است.
بله بله خیلی زیبا و دلنشینه،ان شاء ا.. عامل بشیم
آخه مگه میشه امام خامنه ای (مدضله العالی)جمله ای رو به کار ببرند که فوق با کلاس و فوق با ادب و فوق...نباشه؟؟؟؟نه واقعا می شه؟؟؟؟
ای مادری که خلقت عالم به نام توست

دنیا هنوز محو شکوه مقام توست



آدم به اسم اعظم تو ارتقا گرفت

این هم یکی ز معجزه ی ختم نام توست



«یا فاطرُ بفاطمه» ذکر گشایش است

این تازه گوشه ای ز فیوضات عام توست



ای کوثری که ساقی تو مرتضی بُوَد

تنها نه او ... که کلّ جهان مست جام توست
ایول!
سلام
وبلاگت عالی موفق باشی

پاسخ:
پاسخ:
سلام.متشکرم.موفق باشید
وبلاگ زیبایی دارید....خوشحالم از آشنایی با شما.

پاسخ:
پاسخ:
ممنون.ما هم همینطور
۱۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۰۲ خانم آزاد (عضو تیم غنچه های چادری!)
جطور می تونین اینقدر خوب امر به معروف کنین !! نمی ترسین بشوردتون بذاردتون کنار!!
البته منم فقط یک بار این کار رو کردم! اونم به دختر با ادبی گفتم!!
جریان از این قراره:
تو راه مدرسه ما یه کوچه ی خلوته تو اون کوچه یک پارک کوچیکه اون پارک متاستفانه محل جونای بی حیا و اهل رابطه با جنس مخالفه!! و محل قراراشون!
یه روز داشتم رد می شدم چند تا جوان بودند به یه دختر داشتن تیکه می داختند!! بعد دختره گفت نمی فهمین که احترام نمی ذارین!! و رد شد!
من که سرم رو انداخته بودم پایین هم سریع رد شدم از کنار دختره که می گذشتم گفتم: می خوای احترام بهت بذارن حجابتو رعایت کن !! اونوقت به خودشون اجازه نمی دهند که بهت توهین کنن!!
و خب با کمی نگرانی منتظر جواب و واکنش دختر موندم در کمال نا باوری به فکر فرو رفت !!
ولی خب بازهم به نظر من خدایی بود مه از اون دخترای بی ادب نبود!!

پاسخ:
پاسخ: سلام.ممنون
همچین خوب هم نیس.نظر لطفتونه.خدا کمک میکنه.البته بعضی جاهام خوب نمیشه و خودم تا چند روز غصه شو میخورم.
خب چرا این ترس وجود داره اما وقتی نیت خالص باشه و امید به خدا داشته باشی این یک و دو با طرز رفتار و نوع بیان و انتخاب جمله و در نظر گرفتن یه سری شرایط؛این احتمال رو به حداقل میرسونیم.خداروشکر هم تا حالا همچین اتفاقی نیفتاده.
در مورد کار شما هم بگم منم باورم نمیشد برای منم پیش اومده بعداً در خاطرات مینویسم؛ خیلیا هستند حق رو میدونند ولی انجامش نمیدن.حالا تحت تاثیر عوامل خارجی و ...
باورت گر بشود گر نشود
حرفی نیست
نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست
واقعا طرف مقابل هم ناراحت نمیشه و احساس میکنن که چقدر روح بزرگی داره که بهش میگیم این حجاب در شان شما نیست

پاسخ:
پاسخ: دقیقاً.ممنون
سلام
ممنونم از حضورتون
بله جمله مناسبیه
میخوانمت به مهربانی که خود مهربان ترینی

میدانمت به رحمتت که خودت رحیم ترینی

میدانمت به بزرگی که خودت بزرگترینی

همه این میخوانمت ها و میدانمت ها بهانه ای هست

تا بگویم خدایا دوستت دارم ، من خدا را دارم
وبلگ زیبایی دارید.
با لینک موافقی
پاسخ:
پاسخ: نه
سلام علیکم باتشکر تز خبرتان اگر شما مایل هستید باهم تبادل لینک کنیم
تاریخ ز تکرار خودش گریان است
با نوح بگو که نوبت طوفان است
از مرقد حجر بن عدی فهمیدم
از چیست مزار فاطمه پنهان است
سلام ماشاله این قد وبتون بار معنوی داره که روم نمیشه بگم به منم یه سر بزنید...خوش باشید

پاسخ:
پاسخ: ُسلام.ممنون.روش خوبی رو برای دعوت انتخاب کردید
آنقــدر مرا سرد کرد




از خودش...از عشق...




کــه حالا بــه جای دلبستن ،‌ یخ بسته ام !



آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد




لیز می‌‌خوریــد!
حجابت رو رعایت کن دستوریه منم باشم اجازه نمیدم کسی دستوری با من حرف بزنه همه بدشون میاد!!!
ولی واقعا این پوشش در شان شما نیست باکلاسه و اون دختر ذوق مرگ میشه خوب!!!!

پاسخ:
پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی