پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۲۰ ق.ظ

دل باید پاک باشه!؟

 امام زمان رو چقدر دوست داری؟

 

بهش گفتم: امام زمان (عج) رو دوست داری؟

گفت: آره ! خیلی دوسش دارم

گفتم: امام زمان حجاب رو دوست داره یا نه؟

گفت: آره!

گفتم : پس چرا کاری که آقا دوست داره انجام نمیدی؟

گفت: خب چیزه!…. ولی دوست داشتن امام زمان عج به ظاهر نیست ، به دله

گفتم: از این حرف که میگن به ظاهر نیست ، به دله بدم میاد

گفت: چرا؟

براش یه مثال زدم:

گفتم: فرض کن یه نفر بهت خبر بده که شوهرت با یه دختر خانوم دوست شده و الان توی یه رستوران داره باهاش شام می خوره. تو هم سراسیمه میری و می بینی بله!!!! آقا نشسته و داره به دختره دل میده و قلوه می گیره.عصبانی میشی و بهش میگی: ای نامرد! بهم خیانت کردی؟

بعد شوهرت بلند میشه و بهت میگه : عزیزم! من فقط تو رو دوست دارم. بعد تو بهش میگی: اگه منو دوست داری این دختره کیه؟ چرا باهاش دوست شدی؟ چرا آوردیش رستوران؟ اونم بر می گرده میگه: عزیزم ظاهر رو نبین! مهم دلمه! دوست داشتن به دله…

دیدم حالتش عوض شده

بهش گفتم: تو این لحظه به شوهرت نمیگی: مرده شور دلت رو ببرن؟ تو نشستی با یه دختره عشقبازی می کنی بعد میگی من تو دلم تو رو دوست دارم؟ حرف شوهرت رو باور می کنی؟

گفت: معلومه که نه! دارم می بینم که خیانت می کنه ، چطور باور کنم؟ معلومه که دروغ میگه

گفتم: پس حجابت….

اشک تو چشاش جمع شده بود

روسری اش رو کشید جلو

با صدای لرزونش گفت: من جونم رو فدای امام زمانم می کنم ، حجاب که قابلش رو نداره

از فردا دیدم با چادر اومده

گفتم: با یه مانتو مناسب هم میشد حجاب رو رعایت کرد!

خندید و گفت: می دونم ! ولی امام زمانم چــــــادر رو بیشتر دوست داره

می گفت: احساس می کنم آقا داره بهم لبخنــــــــــد می زنه.

منبع:http://hijab-name.ir/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۴
علیرضا ن

نظرات  (۳۱)

خیلی عالی>

فقط می تونم بگم از کوزه همان برون تراود که در اوست
سلام
و.. راجع به این جمله مسخره به دله...
نمی دونم چرا ولی از بچگی یادمون دادن که اگه چشم پاک باشه دل پاکه
اگه گوش پاک باشه دل پاکه
و...

و یه جایی ام از حضرت عیسی خوندم که اگر چشمت تو را می لغزاند کورش کن...


دل و چشم و گوش و ... همه متعلق به یک کل هستند و آن کل انسان است و تقوا ی درون (دل) میتواند حافظ همه ی اعضا باشد.
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۳۴ میخواهم بنده خدا باشم
این حرفاتون خیلی خوبه ولی میدونید چیه ؟
اینارو بازم مایی میایم میخونیم که میدونیم !
یعنی در مورد وبلاگ خودمم همین حس و دارم یکجورایی کسی که باید بخونه نمیخونه یا اگر میخونه با شمشیر از رو بسته میاد که چند تا ناسزا بگه بره !


با نظرتون موافقم
خب برای اونا راهش چیز دیگه ایه: میشه با مطالعه و افزایش اطلاعات خودمون،دیگران رو با دلایل علمی و منطقی در این زمینه آگاه کنیم و دعوت و تشویقشون کنیم که خودشون هم دنبال حقیقت برن.
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۳۵ میخواهم بنده خدا باشم
یادم رفت بگم موفق باشید در پناه حق .
سلام خداقوت عالی بود.
در ضمن تشکر که دعوت کردین.
اما من میگم تو کلی که شما گفتین تک تک اجزا یه وظیفه دارن...
وظیفه ای که کنار هم یک کل رو درست می کنه و...


یه وظیفه دارن در راستای یک هدف،من بیشتر جنبه نظارت و حفاظت بر وظایف منظورم بود
با اجازه لینکتون کردم...
پیام مهربانی با افتخار لینک شد
سلام
مطالب شماهم خیلی زیباست خدا قوت
برادر بزرگوارم اینکه فرمودید بهتره کمی هم خودم بنویسم حق با شماست ولی متاسفانه یا وقتشو ندارم یا چیزی به ذهنم نمیاد. راستش از شما چه پنهون انشام هم زیاد خوب نیست درسته که بعضی چیزارو خودم نوشتم ولی خیلی کمه. بعضی هاشم از کتابها نوشتم. ولی چشم سعی میکنم خودم هم بنویسم به هر حال ممنونم از نظر ارزشمند و راهنماییتون.
موفق باشید
سلام همسنگر خداقوت عالی بود.
انشالله که همه جوانها مثل اون جوان افکارشون خوب باشه وزود قبول کنه .

ولی میشه یه انتقاد ازتون کنم .خوب اومدین مطالبو ولی آخرش خوب نبود میدونی چرا؟ چون نباید بهش میگفتین شما می تونستین با یه مانتو هم حجابتو نو رعایت کنید.چون اون اعتقاد که اون پیدا کرده با اون کلمه ممکن بود سست بشه وبا اون اعتقاد قوی که ایجاد شده بود جلو نره وبا اعتقاد ضعیف تصمیم گیری کند.
ولی واقعا عالی بود.خدا کنه همه مثل اون دختر خانم باشن.


سلام.درسته.شاید.
اما این مطلب نوشته من نبود،زیرش منبع زده بودم.بهرحال ممنون.
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۱۰ وبلاگ بزرگ یاران امام زمان عج
این آخرین ستاره بخت است در زمین






آقاى سبزپوش بهاری بیا ببین







مرهم نمانده است و مداوا نمی‏شود



احساسهاى زخمى و دلهاى آهنین . . .
انیشتین
دنیا جای خطرناکی برای زندگی است.
نه به خاطر مردمان شرور،
بلکه به خاطرکسانی که شرارتها را می بینند و کاری درمورد آن انجام نمی دهند.
سلام
ماجرای خیلی قشنگی بود!
خیلی از خانمهای بد حجابی که تو جامعه هستند موقع تذکر، میگن ما دلمون صافه! و خیلی از چادری ها فلان منکر رو مرتکب میشن و بهمان. در صورتیکه با این کارشون هم به گناه خود صحه میزارن و هم باعث بدنامی حجاب و دامن زدن به انزجار و تنفر مردم از حجاب میشن.
سلام رفیق
وبلاگ خیلی خوبی داری ایشالا هرچه زودتر آقامون بیاد و به همه چی اونجور که باید باشه بشه.
تبادل لینک؟
اگه منو با عنوان تشنه لب و آدرس www.alirezaataei.blogsky.com لینک کنی خوشحال میشم.
سلام داداش وبلاگ خوبی داری خیلی خوب خدا کنه اونایی که باید بفهمن اینا رو بخونن.
تبادل لینک ؟
اکه منو لایق بدونی با عنوان تشنه لب و آدرس www.alirezaataei.blogsky.com لینک کنی خوشحالم می کنی.
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۰۵:۳۳ ابوعمار بلوچی
سلام. موفق باشید.
با مطلب آیا انبیاء و صالحان زنده اند؟ آپم.
منتظر دیدگاههای خوبتان هستم.
در صورت تمایل وبلاگ وهابیت را لینک کنید.
سلام ممنونم که به وبم اومدین... واقعا مونده بودم که نکنه ذهن من راجب مدینه فاضله برای تربیت فرزند اونم جوری که خداجون واقعا خوشش بیاد اشتباهه نسبت به جامعه امروزی
ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت‏

دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت‏

مانند مرده‏ای متحرک شدم، بیا

بی تو تمام زندگی‏ام در عدم گذشت‏

می‏خواستم که وقف تو باشم تمام عمر

دنیا خلاف آنچه که می‏خواستم گذشت‏

دنیا که هیچ، جرعه آبی که خورده‏ام‏

از راه حلق تشنه من، مثل سم گذشت‏

بعد از تو هیچ رنگ تغزل ندیده‏ایم‏

از خیر شعر گفتن، حتی قلم گذشت‏

تا کی غروب جمعه ببینم که مادرم‏

یک گوشه بغض کرده که این جمعه هم گذشت‏

مولا، شمار! درد دلم بی‏نهایت است‏

تعداد درد من به خدا از رقم گذشت‏
.....
سلام
خوشحالم از آشنایی با وبتون!
اتفاقا به نظرمن وقتی به طرف بگی حتی مانتوی بلند هم حجابه، درک میکنه که تو شرایطی که استفاده از چادر براش منع شده، یه حجاب کامل داشته باشه!
میخوام بگم وقتی حرفش رو میزنی واقعا ته دلشون هنوز روزنه هایی هست که امیدوارت میکنه
موفق باشید
به امید ظهور
عارفی را دیدند مشعلی و جام آبی در دست دارد
پرسیدند:کجا میروی؟
گفت:می روم با آتش،بهشت را بسوزانم و با آب جهنم را خاموش کنم تا مردم خدا را فقط به خاطرعشق به او بپرستند،نه بخاطر عیاشی در بهشت وترس از جهنم

سلا دوست عزیز
ممنون
ببخشید انشالله سر فرصت مطالبتو رو میخونم
داستان جالبی بود و خیلی آموزنده
سلام!
من فکر می کنم یادآوری و مرور اصول و فرامین الهی برای جلوگیری از حوادث نا خوشایند آتی لازم و ضروریست! البته مطلبی را که شما نیز فرمودید اینکه مورد مذکور پیگیری نشود نیز جای تامل دارد.
با کمال تشکر از نظرتون!
سلام.آپم .منتظر حضور سبزت هستم.
سلام. وبلاگ زیبایی دارید.امیدوارم موفق باشید.
________

تاریخ تولدت مهم نیست ،تاریخ "تبلورت" مهمه.
اهل کجا بودنت مهم نیست ،"اهل وبه جا بودنت" مهمه.
منطقه زندگیت مهم نیست ،"منطق" زندگیت مهمه.
گذشته زندگیت مهم نیست ،"امروزت" مهمه.که چه گذشته ای واسه فردات میسازی....!!
سلام وب خوبی داری .
اگه دوست داشتی به منم سر بزن www.negahkhis.blogfa.com
۰۳ اسفند ۹۱ ، ۱۱:۵۹ منجی سلام..
سلام
اگر گناه وزن داشت؛ هیچکس را توان آن نبود که قدمی بردارد...
شما لینک هستید.
در صورت تمایل بانام منجی سلام.. ما را در صف همسنگرانتان قرار دهید
با سلام خدمت شما دوست گرامی
خوب بود مرسی!
ولی در متن هیچ اشاره ای به خدا نبود
امام زمان عزیز رو من دوست دارم ولی بالاتر از امام زمان خداست پس ای کاش حجاب ها برای خدا باشه
۰۸ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۵۰ ˙·٠●❤ جوان عاشق ❤●٠·˙
جالب بود

آپم
سلام...
ممنون که سر زدید....داستان زیبایی بود....
قبلا یه جایی شنیده بودمش....
موفق و پیروز....
در پناه حق
وبلاگتو به پیوندم اضافه میکنم
مطالب خوب و آموزنده ای نوشتی که میشه از این ها در عمل استفاده کرد
در عمل...
عالی بود
دل باید پاک باشه عجب عکسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی