پیام مهربانی

مشخصات بلاگ
پیام مهربانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۲۶ ب.ظ

چرا فقط حجاب؟

در حال حاضر تمرکز بیشتر افراد و مراکز متولی امر به معروف و نهی از منکر, روی موضوع بدحجابی است.

 

البته این سخن به معنای عدم تایید این کار نیست بلکه امر مورد تاییدی است و جای کار بسیاری دارد زیرا بدحجابی مشکلات فراوانی برای شخص , خانواده و جامع به دنبال دارد و باید برای رفع این مورد یعنی بدحجابی در جامعه تلاش فراوان کرد , اما این تلاش نباید باعث شود ما از دیگر معروفات و منکرات غافل شویم.

چرا هوا آلوده است؟ چرا گرانفروشی و کم فروشی و بد فروشی میشود؟ چرا کم کاری و اهمال میشود؟ چرا پراکندگی فکر زیاد شده؟ چرا اصوات آلوده فراوان به گوش میخورد؟چرا لباس خوب و زیبای اسلامی تولید نمیشود؟چرا دزدی زیاد شده؟

نهی از سیگار

و جواب بسیاری از این چراها نتیجه غفلت و یا کم توجهی به سایر معروفات و منکرات است.

مگر منکر حتماْ باید به بالاترین درجه و نمودو آسیب خود برسد تا به آن توجه کرد؟

مگر نشنیده اید پیشگیری بهتر از درمان است؟

امیدوارم توانسته باشم با بیان این مطالب که از دغدغه های بنده حقیر است, نظر شما برای رفع سایر مشکلات موجود و زمینه سازی ظهور امام عصر(عج) جلب کرده باشم.

باتشکر.علیرضا.ن (پیام مهربانی)    ۲۰/۱۰/۱۳۹۱


برچسب ها:خاطره،امر به معروف و نهی از منکر،پیام مهربانی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۹
علیرضا ن

نظرات  (۷)

سلام دوست عزیز ممنون از دعوتتون...
لینک شدید
۲۱ دی ۹۱ ، ۱۷:۴۷ وبلاگ بزرگ یاران امام زمان عج
سلام داداش علیرضا ممنون که منو لینک کردین.
ولی منو با نام وبلاگ بزرگ یاران امام زمان عج لینک کن.
ممنون.
یا علی
۲۱ دی ۹۱ ، ۱۸:۲۴ آزاده(رازموعود)
دوباره سلام
امروز با یه سوال به اسم فرصت کوتاه اپم. منتظر جوابای زیباتون هستم
یا مهدی
۲۱ دی ۹۱ ، ۲۰:۳۵ آزاده(راز موعود)
سلام
بابت نظر زیباتون ممنونم. فکر می کنم در مورد متن هومن شریفی باید یه چیزی رو بگم اونم اینه که از دید حجاب داره وارد ایمان میشه. می دونم که زن باید مثل مروارید داخل صدف باشه و مثل صدف با حجاب از خودش محافظت کنه .من با حجاب هیچ مشکلی ندارم چون خودمم چادری هستم ولی اصل حرف هومن شریفی ایمان مرد رو داره میگه داره نگاه های این دوره و زمونه بعضی از آقایون(جسارت نمی کنم دارم میگم بعضی از آقایون)به خانما رو میگه نه اینکه بخواد آزادی داشتن یا نداشتن رو از منظر حجاب ببینه
بازم ممنون که بهم سر زدید
یا مهدی
سلام ضمن اینکه وبلاگ ارزشمنتون را لینک کردم می خواستم بگویم که واقعا مشکل اساسی ما حجابه زیرا می خواهند بر این اساس یعنی بدحجاب کردن دختران و از غفلت آنها سو استفاده کردند ایران را بی هویت کنند اگر دین در خانواده ی اسلامی جا بیافته تمام این مشکلاتی که نوشتید حل می شه باید دوباره مردان باغیرتی داشته باشیم که از خدا و پیغمبر بترسد و اگر موی خانومش بیرون باشه واکنش نشان بدهد همچین مردی سعی می کند گران فروشی و کم فروشی نکند چون در اداب دین نوشته شده است


جواب:
سلام
بله.حرف شمارو تصدیق میکنم و ضمن تشکر از نظرتون عرض کنم موضوع این پست این است که توجه به مسئله حجاب موجب غفلت از سایر مسائل نشود،لکن توجه به موضوع حجاب امری ضروری و مهم است.
ممنون-----------------مطالبت عالیه.
۲۲ دی ۹۱ ، ۱۴:۱۷ نور آسمان
سلام ممنون از حضورتون موضوع جالب و مهمی رو انتخاب کردید امر به معروف و نهی از منکر علت قیام حسین (ع)بوده امیدوارم در این راه موفق باشید
لینکتون کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی